Saturday, November 14, 2009

如何让你遇见我

在这最美丽的时刻

为这。。。我已在佛前求了500年

求他让我们结一段尘缘

佛于是把我化作一棵树

长在你必经的路旁

阳光下,慎重的,开满了花

朵朵都是我前世的盼望

当你走近,请你细听

那颤抖的叶,是我等待的热情

而当你终于无视的走过

在你身后落了一地的

朋友啊,那不是花瓣,是我凋零的心


sigh what a nice poem. Blog's been lacking updates cos i'm too lazy and too busy. Sometimes i don't even bother to turn on my comp when i get back home. I just wanna sleep.

Damn disappointed that the Yunnan trip's cancelled due to stupid H1N1, hope we get to go next year/go to indo !

Have quite a lot of pics to post actually, but those can be found on fb !
I need to make time to go out with those I miss.

No comments: